Thursday, March 12, 2009

Salah aku ker?

menu semalam...makan depan tivi lagi... nak tengok Julia Juli..

Salah aku ker???????? masak nasik putih, goreng telur dadar, buah genuak atau kerdas lepas tu picit cili dalam budu... bukan aku malas masak tau semalam... tapi tu lah yang Ala request untuk makan semalam.. ok ler tu.. bukan aku malas tapi dia teringin nak makan macam tu.. so sape yang salah kalau tengok laki aku makan macam tu... bukannyer dalam peti takde ikan ker ayam ker tapi dia taknak .. aku pun tak paksa... tak penat aku nak fikir nak masak ape semalam.. kalaulah malam ni mintak benda yang sama.. syukur....abis tu aku makan aper?? aku kan diet.. so tak yah makan2 ni... just minum milo ngan roti gardenia sekeping pun dah kenyang.. yer ker?????

Aku sebenarnya ada projek lain lepas Ala makan tu... nak tahu per...tengok kat bawah...

keledek yang baru direbus...

-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



-



jeng...jeng...jeng... semalam aku buat cucur keria ngan kuih che mek molek.....aku masak 3 ketul che mek ngan 2 ketul cucur keria.. cucur keria tu aku saje nak test jer... sepetang aku belajar nak buat air gula nak bagi nampak warna putih tu... dah ni lah hasilnyer... aku terlebih gula plak tapi takpelah ni permulaan jer..dan kesemuanya sudah abis di makan semalam oleh aku dan laki aku..hehehehe sori kengkawan tak dapat bawak...sebab semua dah abis..

No comments: