Wednesday, March 18, 2009

alooooo.... lamonya tak update blog... aku tak de idealah nak update... memanglah dari Sabtu hingga semalam banyak peristiwa berlaku dan ada jugak aku ambik gambar tapi sayangnyer gambar2 dalam handphone aku abis kena delete ngan orang rumah aku... sape lagi kalau bukan Ala.. gambar aku beli tudung ekin baruRM5 kat pasar malam pun kena padam, gambar aku makan nasik kukus ayam dara pun kena padam.. merah padam muka aku bila tengok gambar2 tu kena delete.. time aku nak update blog alih2 tengok gambar dah takde..sape lagi ada kat rumah kalau bukan dia.. aku tanya dia buat2 tak tahu jer.. hangin satu badan aku rasa.. tapi sabar,sabar,sabar...

nampak tak dia tengah pegang tudung ekin tu.. nak pakailah tu... lepas tu aku ambik gambar dia pakai tudung.. pnyalah cantik... tapi sayang dah tak de gambar tu...

Ala yang poyo.. gambar curik...

nasib baik tinggal gambar ni jer... aku yang bulat bila pakai tudung ni lagilah bulat

Masa pi pasar malam tu.. aku pnyalah nak tergelak bila dia plak yang pakai tudung kat kedai akak jual tudung tu.. siap telek cermin lagi... tu yang aku ambik jugak tu.. takperlah RM5 jer.. hari tu ambik warna coklat gelap nanti nak beli lagi warna hitam..tapi bila nak pakai pun aku tak tahu... beli jeeee.. tak mahal pun...

No comments: