Monday, March 23, 2009

Aktiviti sepanjang Sabtu dan Ahad



Nilah aktiviti yang aku buat sepanjang Sabtu dan Ahad baru ni... tidur,tidur,tidur..hahaha
Hari Sabtu petang baru keluar pi Setiawangsa.. hajat di hati nak carik buah durian.. teringin nak makan... sebab ape teringin????? mana ku tahu... Pasar Malam tu betul2 depan Jusco baru tu.. lepas pusing satu pasar malam, beli kuih bingka ubi 3 ketul dengan buah mangga 4 kilo.. alah yang 2 kilo RM5 tu.. ingat 2 kilo tu nak bagi kat Kak Zura..tak jadi beli durian sebab takut panas.... lepas tu terus balik.. malam dalam kul 9 lebih keluar pi kuaters guru kat SMK Seri Gombak.. asyik dok melayan baby Naim tu.. sambil tu tengok cite Derhaka Neraka.. Lam kul 12 malam baru balik.. lepas tu balik tengok cite ape ntah sampailah kul 2 lebih baru tidur...
Hari Ahad, aktiviti tidur lagi.. kul 6 ptg baru keluar pi Giant.. window shopping kat Giant.. tapi beli jugak tepung beras, santan, gula merah... last beli roti.. untuk sarapan pagi ni.. aku beli tepung beras, santan ngan gula merah tu nak buat per??? dah bancuh tapi belum goreng... nanti kalau menjadikkk aku update gambar ngan resepi sekali...hahahaha

2 comments:

WatauWaToccy said...

Akum.. ceh.. main aci nyorok lak dia.. nk soh aku teka.. herm.. Zalifah Kassim.. i'm right?? heheheh bla aku nk p sp lalu kot ekoq kucin' aku salu dok teringat2 kayuh beskat p umah ang.. tp lupa umah hang hat mana satu.. heheheh

Alifaforever said...

woi aku dah hantar email kat hang
kat alamat yahoo hang.. kita beremail nak tak>>> lama tak dengar citer