Monday, March 30, 2009

Malam Gelap Sedonia..

Salam,
Mari kita sahut seruan... kita akan menyertai lebih kurang 1 billion penduduk dunia dan lebih dari 35 negara. Usaha ini dilakukan bagi memberi kesedaran kepada masyarakat dunia untuk sama-sama menentang perubahan suhu dunia yag semakin meningkat. Caranya ialah dengan bersama2 memadamkan lampu selama 1 jam pada hari Sabtu 28 Mac 2009.. jam 8.30 malam hingga 9.30 malam..

Wajah ceria menunggu detik untuk bergelap... sempat lagi berposing.. sebenarnya ada tujuan.. lepas je detik 8.30 mlm aku akan keluar lepak kat pasaraya sebab pasaraya takkan tutup nyer.. takkan diorang nak rugi kot..

dah golap... blok aku F04 memang tutup lampu.. tengok blok lain masih bercahaya dengan gemilangnya.. rumah jiran aku siap tutup tv ngan kipas lagi..hahaha almaklumlah jiranku warganegara asing.. so diorang takut kena tangkap polis kalau tak tutup lampu...

Aku ambik kesempatan soping kat NSK Selayang... beli barang dapur.. asalnya pergi TESCO Selayang.. dah boring baru pi NSK.. beli ape yang patut lepas tu balik.. lam kul 1 pagi gak lah kitaorang balik.. pasaraya 24 jam.. tak heran orang masih ramai lagi masa nak balik tu..

2 comments:

~~ciklinn~~ said...

wahahahhaah siap amik gambar masa bergelap tu yg tak thn tu.. mmg betul2 gelap ha..

sunshine said...

bagus..mnyahut kempen yg bfaedah..sy pun join jugak..hihi..