Tuesday, February 3, 2009

Aku kena tag lah..

Hari ni aku posa so takdelah nak turun tingkat 2 beli makanan.. tengah syok baca blog kawan-kawan tengok nama aku kena dengan intan member sekolah dulu... bolehlah aku update blog ari ni.. tq ye..

Here are the rules
-List these rules on your blog.-Share 7 facts about yourself on your blog.-Tell 6 unspectacular quirks of yours.-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.-Link the person who tagged you.-Leave a comment for each blogger.


7 even facts about me:
1. Aku anak pertama dari 5 adik beradik (3 lelaki 2 perempuan.. adik lelaki kedua dah meninggal masa umur 15 tahun)
2. Aku dilahirkan di Padang Serai, Kedah tetapi membesar di Kepala Batas, Pulau Pinang.
3. Aku adalah isteri kepada orang kelantan..
4. Aku suka sangat warna hijau sebab nyaman dan sejuk jer...
5. Aku suka sangat makan laksa dengan teh ais ngan nescafe ais.. paling sedap teh ais kat Kedai Misai tingkat 2 ni..sekarang ni kureng minum ais tau..
6. Umur dah nak masuk 30 tapi masih belum ada anak..camner nak buek ni..rezeki lambat kot.. Usaha lebih sikit ni..
7. Aku suka naik kereta tapi tak suka bawak kereta.. lesen simpan je dalam dompet..

6ix unspectacular quirks about me :
1. Aku ni jenis garang.. tapi bila part2 tertentu aku jadi lembut hati..
2. Aku ni mudah sangat terasa hati dan cepat menangis.
3. Aku suka window shopping.. tempat selalu aku pi Giant Batu Caveslah..takpun tesco takpun carrefour sekarang ni lak asyik coping kat NSK Selayang jer..jadiklah beli ikan pun kira coping gak.. sebab duit banyak abis..
4. Kalau aku suka sesuatu benda, aku akan aim sampai dapat.. kalu tak dapat pun aku carik yang hampir sama gak..jadiklah.. tak dapat jenama adidas, adidos pun jadiklah...
5. Aku suka masak, tapi jarang-jarang sebab takde masa sebab wanita berkerjaya cam aku ni asyik busy jer memanjang..
6. Aku suka tidur tapi ari Ahad jer lah... sebab tu ari Ahad aku selalu keluar malam2 sebab siangnyer aku tidur..tenangkan fikiran lah tu..

Ok sekarang ni aku nak tag senarai seperti dibawah..
1. rossy
2.
nissa
3.
sherry
4.
Dilla
5.
Dilabangi
6.
Mimie

6 jelah.. tak cukup tujuh pun takper kot..So kawan2 yang tersenarai seperti diatas kalu terasa nak buat tag ni.. jangan malu2 yer.. buat jerlah.. tak lama pun..

No comments: