Monday, February 16, 2009

Celebrity Collage by MyHeritage

Ni lah keje aku dari pagi sampailah tengahari ni.. dok sibuk buat macam dalam blog Nissa.. nak tengok muka aku ni cam sape ye.. bila keluar je gambar artis, ingatkan cam artis tempatan rupanya dia bagi rupa artis mat salleh lak.. teruja gak takut keluar muka yang tak sepatutnya.. nasib baiklah boleh pilih.. so apelagi tick je lah artis yang cantik2 jer.. tak aci? takpelah yang penting cantik..hehehe

Dalam banyak2 yang aku buat, asyik muka ni je yang muncul.. so memang tul lah kembar seiras aku semua artis hollywood.. kelakar rasanya bila tang mana lah seirasnya aku ngan Beyonce Knowles tu..asyik muka dia je yang ada..

Aku try letak gambar Ala plak.. tapi kesian kat dia.. kebanyakan artis yang keluar banyak gambar artis kulit gelap.. hehehe tapi yang paling seiras tu Ben Harper.. aku tak kenal pun artis ni..kat mana sama? entahlah.. benda ni bukanlah boleh percaya sangat.. sekadar suka2 leh ler..

No comments: