Tuesday, February 24, 2009

Jom makan rojakkkk

sedapnya makan rojak.. tambah plak rojak yang dibeli orang... thanx ye Emi ngan Zila..walaupun kak ifa tak beli tapi boleh merasa ler tadi.. aku pun bosan gak ari ni.. asyik bukak blog tutup blog.. tu je aku buat ari ni..jangan mare bosssss..

Nilah rupa rojaknyer.. harga RM3.00 jer tau.. siap ada keropok lagi ditambah.. sekeping RM1. Kalau nak datanglah depan NST kat Bangsar ni jer..tapi jual hanya ari Selasa..Kalau ari lain korang datang tengok tempat parking jer..



Nilah orang yang makan free ari ni...jangan marah.. bab makan terserah padaku..


berseleranye dia.. berhentilah budak woi.. aku nak makan plak kata tuannya.. jangan dok perabih sorang harta aku tau.. aku rasa Emi ngan Zila kata gitulah dalam hati diorang kot..

Tengok tu bukan aku je yang makan... yang bertudung kuning tu pun makan free gak.. tuannya tengok jer..

No comments: