Tuesday, February 10, 2009

Nak mintak ke tidak ni?

Konfius aku.. nak mintak ke tak? DPLI dah keluar tapi malas nak mintak.. sebab selalu mintak tapi tak pernah dapat.. DPLI adalah kursus perguruan untuk yang ada Degree.. belajar kat U.. tak macam KPLI belajar kat maktab perguruan seluruh Malaysia.. tapi yang tu pun tak pernah dapat.. DPLI ni lak tahun ni tawar banyak kursus Pendidikan Islam.. saper2 yang nak jadi ustaz atau ustazah bolehlah mintak.. dan yang penting ada Degree berkaitan Pendidikan Islam atau Bahasa Arab baru layak pohon..
Sapa berminat bolehlah dapatkan nombor pin (Untuk ID) terlebih dahulu di BSN dengan bayaran sebanyak RM20.60. Mahal lah jugak….tapi biasalah kan, nak seribu daya, tak nak seribu dalih...Aku nak cubalah.. tengok course mana yang berkaitan.. Semoga berjaya untuk aku.. Masuk belajar Julai 2009.. KPLI pun aku nak isi jugak walaupun dah lebih 4 kali aku mintak..

No comments: