Tuesday, February 3, 2009

Cuti lagi... Selamat Hari Wilayah..

Untungnyer dok wilayah Persekutuan KL ni.. Isnin ni dapat cuti gantilah plak.. Bila time cuti ni tak tahu dah nak buat ape.. so pepagi ahad tu aku ngan Ala decide nak pi jalan-jalan pusing tasik kat Tasik Metropolitan Kepong.. keluar dalam kul 8 pagi.. So pusing lah 1 tasik tu..puas jugaklah.. mula2 joging.. punyalah laju berlari..sampai tengah terus jalan sampailah kat menara tinggi tu.. Kebetulan tak ramai orang mungkin sebab dah balik kampung kot sebab Isnin kan cuti lagi.. Tak tahu plak kat Tasik Titiwangsa ada sambutan hari wilayah ni..klu tak kat situlah aku tuju awal2 pagi..

Sebenarnya setiap kali ari Ahad aku selalu pi joging kat Tasik Metropolitan tu.. syok tau.. ramai orang.. boleh jugak tengok2 orang.. kadang2 main badminton.. guna raket pun yang harga murah pun bukan nyer nak lawan Lee Chong Wei setakat nak lawan Ala jer.. aku lah selalu menang..

Tengoklah gelagat Ala ni.. bukannyer nak joging.. asyik nak bergambar jer.. Aku ambik gambar dia, dia ambik gambar aku... takdok keje katakan.. nak buek camno..
Dok asyik bergambor dalam kul 11 jugaklah kitaorang balik.. lepas tu nak pi kenduri plak kat Kompleks Sri Siantan kat Selayang..
Janji ngan member Ala jumpa kat depan kompleks tu.. aku tak kenal pun member dia tu..Katanya keje sekali tapi takpelah lepas jugak aku masak ari ni.. tak berasaplah dapur tengahari ni.. tak banyak gambor pun aku ambik.. gambar pengantin pun takde banyak sebab pengantin lelaki ngan pengantin perempuan jalan asing2 jumpa tetamu.. so mana sempat aku ambik gambar yang kat meja aku lah.. tema warna purple..kebetulan aku pakai baju purple. Oklah tu kan..

No comments: