Monday, December 15, 2008

Yesterday is my special day

Semalam adalah hari lahir aku. Aku sudah tua ya. Dah tua atau dah matang? kena fikirkan ni.. hihihi . Sebenarnya aku hampir lupa semalam hari lahir aku. Mak yang ingatkan. hihihi.. Siap telefon lagi malam tu. Tanya plak tahun ni tak de kek ker... Tengoklah nanti mak, birthday mak kan 26/12.. so kita sambut sekalilah.. boleh plak aku cakap gitu.. lagipun aku pun cuti hari tu.,.

Ni gambar masa birthday aku tahun lepas..

Terima kasih dan syukur kepada Allah S.W.T. kerana pada semalam aku masih lagi hidup dengan seadanya… Alhamdulillah…Hari ini merupakan hari lahir aku untuk tahun yang ke-30… tapi ikut bulan baru masuk 29 tau.. dan hadiah yang paling bererti sekali buat aku pada hari semalam ialah dapat sekali lagi menyambutnya bersama suami..Terima kasih abang kerana sudi bawak keluar semalam.. walaupun cuma makan malam biasa saja tapi di hari lahir tetap dianggap istimewa.. Semalam tak de lah ke mana pun.. dok kat rumah je.. keluar pun pergi NSK kat Selayang, beli ape yang patut kemudian balik rumah.. Petang tu plak pergi tengok Baby Naim kat Greenwood. Malam tu baru keluar pergi makan malam..

Terima kasih teman kerana mengingati hari istimewaku ini.. Doa-doa kalian diiringi jutaan terima kasih.. Yang paling aku bersyukur dengan ayat kalian, moga cepat dikurniakan cahayamata.. aku amat hargai..Insyaallah moga-moga aku akan dikurniakan cahaya mata secepat mungkin sebagai penyeri rumahtangga aku dan Ala.

No comments: