Friday, December 5, 2008

Jamuan Besday Julai hingga Disember 2008

Semalam tak update blog. Sebabnya ada jamuan besday.. aku termasuk dalam senarai untuk dapat hadiah.. yang bestnya aku sendirik yang pi carik hadiah untuk diri sendiri..Hadiahnya yang aku dapat.. hadiah aku punya warna merah oren..
Dalam pukul 10.30 aku ngan Dilla pi CM.. zup zap sampailah kat CM. Meround 1 CM nak pilih hadiah ape berkenan..budget ciput jer tapi nak yang menarik.. kiranya setelah beberapa lama memilih ini yang berkenan.. Balik opis dalam pukul 1 lebih.. hidangan dah siap dihidang.. 2 sebab aku pi keluar sebenarnya nak teman Dilla dan 1 lagi melepaskan diri dari menjadi AJK makanan hari ni.. sori ek kak ros.. tak sengaja keluar tadi.. hihihi.. Makanan yang dihidangkan plak sedap2 sangat.. ada kek SR, spageti, buah2, nasik tomato Kak Nor, triffle (entah betul ke ejaannya) dan juga air sirap special.. bila dah melambak makanan dalam perut apalagi kerja pun dah malas. Tunggu nak balik jer.. Lambat jer nak pukul 5.30. Mata pun dah mengantuk.
Actually besday aku lambat lagi.. lagi beberapa hari je tapi takperlah sambut awal.. orang cakap maju ke depan..

No comments: