Friday, December 5, 2008

Bebudak giler glamour

Pagi2 dah nak bergambor.. almaklumlah hari Jumaat ni Financial Operation ada pakaian khas... warna hitam hijau lagi.. Hari ni plak hanya 4 orang ni jer yang pakai uniform tu.. aku panggil uniform sebab nampak seragam jer.. cantik lak tu.. Disebabkan TM benarkan kakitangannya pakai jeans hari Jumaat, masing2 bergaya sakanlah.. tapi unit aku dah ada pakaian ni.. ditempah khas lagi.. setiap Jumaat wajib kena pakai.. tapi terpulang jugak kat individu nak pakai ke tidak.. tapi klu dah beli mahal2 tak pakai rasa rugilah plakkan.. so setiap Jumaat jer mesti uniform ni aku pakai.. Alkisahnyer klu pakai uniform ni klu naik tren mesti ada yang memandang.. nasib baik kat baju tu letak TM Sales & Services. Nampak ada standard sikit..hihihi
Pagi ni member opis aku nak bergambar.. siap suruh update dalam blog lagi.. skrg ni dah tak de mood nak wat keje, orang kata tak de mood sebab nak bercuti panjang..hihihi so aku ambik ler kesempatan update blog ni..

No comments: