Friday, January 16, 2009

Kau Ratuku Ifa

Saje je nak post lagu ni.. sebabnya teringat ni lah lagu pertama aku dapat masa mula2 bercinta dulu dengan Ex-pakwe... Masa lunch tadi tak kemana pun.. dok kat opis jer.. member yang lain semua keluar shopping.. tinggal aku dan 3 orang je sesama auditor kat dalam bilik tu.. tengah2 dok update blog ni.. kedengaran lagu ni kat corong radio.. apelagi tersentaklah aku kejap.. teringat lak kat Ex-pakwe yang itu.. Aku taulah aku dah ada suami, tapi bila dengar atau ingat sesuatu yang pernah terjadi, mesti terkenang jugak sikit2.. almaklumlah first love katakan..Lagipun tengah free ni... bolehlah edit ape2 yang patut.. Ni lagu Awie tau.. sape yang ingat tu nyanyilah sikit.. lirik dah ada kat bawah ni..
Ratu Ku
Bisikan yang pertama
Membawa erti untuk selamanya
Aku bagai tak percaya
Apa yang telah pun kurasa
Engkau bagaikan ohhh... permataku
Engkau pun jua ratuku
Engkaulah segalanya
Engkau hanyalah untuk diriku
Aku hanya untukmu
Itulah janjiku padamu
Kita bagaikan ombak dan pantai
Tidakkan terpisah lagi
Walaupun pasangnya
Walaupun surutnya laut
Ratapan naluri
Memanggilkan namamu
Kerana pertemuan ini
Akanku abadikan
Segala memori
Kulewati waktu itu
Didalam pelukanku
Gugurnya pemisah
Di antara kita terbinanya
Satu mercu tanda
Cinta yang setia
Meredahi masa meniti usia
Hingga keakhirnya
Ku abadi cinta dihati ini

No comments: