Tuesday, April 28, 2009

Mc Chicken plak hari ni..

Hari ni aku lunch makan Mc Chicken yang set RM5.95 tu.. sebabnya tak tau nak makan ape.. secara kebetulan ada lak sorang tu nak juga order so ramai2lah order McD ari ni..disebabkan aku dah tak minum air bergas ni.. so aku tukar dengan ice lemon tea..total perbelanjaan ari ni RM7.50 plus delivery..tak berapa puas hati sebab aku tak berapa suka makan Mc Chicken ni tapi disebabkan double cheese burger takde plak sekarang ni, aku terpaksalah makan yang lain.. mentang2 mendalah ni laku, dah tak nak jual plak burger kesukaan aku ni..hampeh tul..dan seperti biasa bila dah makan ni mesti nak ada sesi bergambar.. rasanya aku makan McD ni hari khamis minggu lepas.. ish,ish,ish

nampak menarik kan..

dan seperti biasa model McD untuk ari ni aku dan juga kak Ros..makan jangan tak makan..

No comments: