Monday, April 20, 2009

Ahad...

Hari ahad tu.. bangun punyalah awal... dengar cite member Ala nak datang.. so kitaorang pun nak ler pergi pasar beli barang untuk masak... aku siap kemas rumah ngan basuh baju lagi.. Ala masih membongkang lagi atas katil lepas Subuh tu.. bila aku kejut dalam kul 9 lebih ajak keluar pi pasar dia cakap member tak jadik datang.. aku pun terus membongkang balik.. bangun dalam kul 11 pagi.. ajak Ala pi Selayang Murni makan roti canai..dah lama terliur nak makan roti canai tu tapi selalu tak dapat pergi.. roti kat situ cam kedai mamak lain tapi kuahnya tersangatlah sedap.. aku order roti telur, kuah dal ngan sambal bilis.. camtu gak dengan Ala.. lepas makan rasa tak cukup.. order lagi roti kosong bawak balik.. buruk lantak betul lah aku ni..hehehe

Balik tu singgah NSK.. ingat nak beli barang dapur.. tapi tak tahu nak beli ape sebab perut dah kenyang... beli beras jer sebab beras dah hampir habis.. ambik aiskrim coklat Nestle satu bekas..Sebenarnya Ala demam tu yang aku tanya nak makan ape, semua jawapan tak tahu.. so aku pun buat2 tak tahu jerlah tengahari tu.. balik rumah, dia sambung tidur lagi..kesian.. dah dua hari demam.. pagi ni pun masih lagi panas2 badan dan batuk2.. malam tu keluar ke klinik kat Samudra tu.. malam just masak maggi jer untuk alas perut..

No comments: