Friday, March 5, 2010

Contest Detik-Detik Berharga bersama Aishah Megahasz...


First time nak join contest sebab teruja ngan hadiah2 yang ditawarkan.. ayat jujur dan ikhlas ni.. bukan menipu.. ada lak follow blog member tengok ada blog ni..meh lah join sesama..


Ni gambar yang dipilih untuk contest ni..

Nama Baby saya: Muhammad Dinie Irsyad Bin Ibrahim
Tarikh lahir Baby saya: 10 Disember 2009
Umur Baby Saya ketika ini: 14 hari

Kenapa yer pilih gambar ni..

Sebabnyer yer saya suka tengok cahaya kebahagian yang terpancar di wajah suami saya..masa ni plak baru jer beberapa hari keluar hospital sebab seminggu dah Irsyad dalam wad ICU. Sebenarnya dah lama menunggu ketibaan cahayamata, rezeki datang ketika usia perkahwinan menjangkau 6 tahun.. lepas tu dapat lak baby lelaki yang ditunggu-tunggu oleh keluarga mentua.. mak ngan ayah saya plak dah lama nak pegang cucu sendiri.. tu yang membuatkan saya dengan suamilah lebih bahagia dengan kelahiran Irsyad ni.. Mama love Irsyad..Abah pun sama.. gitulah..detik2 indah yang paling berharga dalam hidup saya bila melihat senyuman suami..

Terima kasih kepada penaja-penaja contest DETIK-DETIK BERHARGA.

1) Mei's Mei Tai


2) Ammar's Tree House


3) Coachandsuch


4) Umi dan JR Shoppe


5) Snuggbaby


6) TheHoneybunch Marketplace


7) Pn. Raudzah Adnan

E-mel: raudzahadnan@gmail.com

2 comments:

Aishah Megahasz said...

Semua ok. Good luck.

Afne said...

jgn lupa buat tag afne hahahaaaaaaaaa