Wednesday, March 24, 2010

Beautiful Blogger Award...tak sangka sungguh..

tak sangka tul .. dapat award.. dua orang lak tu bagi... tapi ok lah tu.. terima je lah kenyataan..tak rugi pun orang puji..



The Rules
THANK & LINK THE PERSON THAT GAVE YOU THE AWARD


Oklah.. first nak ucap terima kasih bebanyak kat Mama Zack da
n juga bakal mama Deela yang sudi menganugerahkan award ni kepadaku..

PASS THIS AWARD TO 15 BLOGGERS YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND THINK ARE FANTASTIC

kepada semua2 bloggers yang rasa korang cantik, ambik award ni.. tak yahlah tunggu nak letak link korang.. panjang sangat sampai 15 nak kena letak..

CONTACT SAID BLOGS AND LET THEM KNOW THEY'VE WON THE AWARD

takkan kot biarlah.. maleh.. nak ambik sendirik..

STATE 7 THINGS ABOUT YOURSELF

1. Lahir kat kedah membesar kat penang, nampak cam jauh tapi sempadan jer..
2. Kawen dah 6 tahun tapi baru je dapat anak sorang.. Isyad panggilannya..
3. Aku ni seorang kerani cabuk yang masih bertungkus lumus membantu menaikkan nama company.. hahaha
4. Aku suka makan tapi nak kurus..camner..semua aku bedal..
5.Aku suka melancong tapi takde duit nak berjalan..
6. Aku ni tak rendah dan tak tinggi orangnya..
7. Nak buat bisnes sendirik tapi masih tercarik2 nak jual mende.. sebab per tau... nak jadik orang kaya..

ish dah abis ker..ingatkan ada lagi.. oklah.. can cin cau..

No comments: