Friday, October 4, 2013

kenduri kat dewan jubli INSPEN

Hari Sabtu 14 Sept 2013

Dapat jemputan kawin kat dewan jubli INSPEN.. sikit lagi jer nak sampai PUtrajayaa
dekat sangat2..famili aku dari kampung datang sebab nak hadiri kenduri ni ngan kenduri
kat TTDI esoknya tu..

Dalam tengahari kami 2 buah kereta bergerak.. sampai jer jumpa ngan keluarga bapa sedara aku dari Pahang.. bertemu mata kat sana. kenduri ni rumah sepupu mak aku kat kampung. dia keje dan menetap kat KL.. lagipun sepupu mak aku ni kebetulan satu kelas ngan ayah aku..so memang kenal rapat lah..dia keje kat RTM..

Menu oklah.. ada nasik minyak dan nasik putih.. ada jugak bubur kacang. 2-3 kali bertambah bubur kacang tu.. sedap dan lemak manis gitu..mak bergilir ngan aku pegang Darwisy.. takdelah plak mengamuk aritu.. lagipun dalam dewan tu kan sejuk.. lepas pengantin sampai dan  bersanding kitaorang pun blah..tema warna untuk majlis ni pink biru..

oh yer.. masa kat majlis tu ada jugak jumpa celebriti RTM.. aku tak kenal sebab kurang tengok tivi 1 dan 2.. adik yang bagitau tu pembaca berita tu.. artis tu artis ni.. hehe..lantaklah janji perut kenyang..tak kenal pun takper kot..














k.. dah.. jom balik cepat..nak pi Putrajaya sat..

No comments: