Friday, October 4, 2013

jamuan raya tak pergi terus jadik plak jamuan lain

dapat jemputan jamuan raya tapi semua ada hal sendirik.. 
Aku plak balik kampung ada kenduri kawin sepupu aku. yang lain pun ada hal masing2..

Dah lama teringin nak pi rumah kak za kat bukit raja tu..
dah berkali dia ajak tapi masih tak bekesempatan nak pi..

seminggu selepas jamuan raya umah dia tu,, kitaorang ramai2 saja ja datang umah dia.. dia kata masak simple simple jer.. tapi tak macam simple pun.. nampak macam meriah jer lauk2..
makan pun bertambah2..

Aku pi ngan nisa sekeluarga.. Ala keje ari tu..sebab tu aku ikut nisa..

time orang berebut2 makan aku dok pangku Darwisy.. lepas tu diorang plak tolong pegangkan Darwisy sementara aku nak pulun lauk kak zah masak tu..

meriah kan..ada ikan bakar yang paling best.. air asam lupa nak hidang.. dah abis makan baru keluarkan air asam..so mula2 ikan bakar cicah budu.. lagi sedap..
















Terima kasih kak za sebab sudi masak ari tu.. sambal belacan terbaikkkk!!!
Terima kasih nisa sebab sudi tumpangkan i anak beranak...hehehe

No comments: