Tuesday, October 1, 2013

Jumpa kawan lama kiter..

salam,
balik kampung kenduri tu kebetulan ada reunion kat umah Watie.
Reunion sambil buat open house raya. tapi aku tak dapat join kat umah dia.
teringin pnya pasal, esok tu malam lepas kenduri rumah makjang, aku calling
budak2 lain nak tak kita reunion lagi.. mula janji ngan mariah. tapi mariah ajak datang
umah dia kat Bertam jer pun.
Dekat sangat lah tu.. janji ngan Mah dia tak dapat datang,, yang lain takdelah ajak,
motif sebab mariah yang beria2 ajak aku pi umah Watie aritu..tapi aku tak dapat pergi.

TU yang bersungguh aku ajak Ala jalan kat Bertam. tak jumpa orang lain jumpa mariah pun jadiklah..dalam kul 8 lebih dah sampai rumah dia.. siap dia jamu satay lagi.. Mariah ni dulunya keje kat PJ tapi dah transfer balik Penang.. baru awal tahun ni balik.. rezeki anak kecik dia tu..
dapat pantang kat kampung pahtu keje terus kat kampung.. kerajaan lagik .. ok ler kan.. rezeki rezeki..

 masing2 beranak kecik.. darwisy dok tak diam.. 

baby kecik mariah baru 3 bulan lebih..klu nak tahu mariah ni masa sekolah
 dulu johan menaip tau.. menaip paling laju dalam kelas aku..
 macam2 pertandingan masuk..semua menang..champion nih..

bezakan suami aku ngan suami mariah ni.. 
darwisy kemain suka lagi dengan suaminya mariah..

Aku puas hati sebab dapat jumpa mariah malam tu.. len kali klu ada rezeki nak jugak jumpa kawan2 lain..bila mariah post gambar kitaorang dalam FB semua budak2 PPJ tanya pasaipa tak ajak depa join jugak.. tu lah.. lain kalilah ek.. banyak masa lagi.. 

Takkan putus persahabatan kita sampai bila2..panjang umur jumpa lagi..terima kasih atas layanan malam tu yer mariah.. 

No comments: