Monday, November 25, 2013

potluck sukasuki kat opis

Salam,
Sekali lagi review balik kisah lama berlaku tapi baru nak post..kali ni kitaorang buat potluck suka suka jer pada hari jumaat..mulanya niat nak jadikan sebagai majlis farewell zihah yg dpt keje kt tmpat lain..tapi dgn xde hadiah nyer so kita wat suka suka sempena gaji jer lah..

Ariti aku bawak mee goreng, nisa dengan lempeng bilis, kak pah buat bubur nasi, syida bawak laksam..jue bawak puding jagung..cik intan our Agm bawak macaroni bakar..yang lain pun masing masing bawak so dah banyak..sampai ke petang dok makan tu jer..dengar citer hujung bulan ni nak wat potluck lagi..ape nak bwk ekkk..







1 comment:

nyatie gadies said...

akak, rindunyer bila tgk gambar korang rmai2 nih.. kalo tie ade kat sana, mesti tie yg paling kalut bab begambar kan :)

miss korang :(