Tuesday, November 26, 2013

cuti lg kat PD part 2

Salam
Ni part 2 plak...

Bangun pagi keesokkan harinya amat malas sekali..sebab bilik tersangatlah sejuk..tpi memikirkan nak mandi laut..bangun jugak akhirnya..sebab nak siapkan breakfast...

Kitaorng just sediakan sandwich sardin dn juga telur..ada nasik goreng ayam bakar...hehe..pahtu buat air milo sejug..kejutkan kanak2 dan pak2 budak terus ke pantai...sebelah jer ngan resort TM tu..mula 2 makan minum bergambar bagai pahtu masuk laut..

Mula2 pijak pasir jer pahtu sikit sikit dah terus masuk laut...dinie plak rupanya takut ngan air laut. Luas sangat gamaknya..tu pun aku dukung smapai tengah sikit pahtu menjerit ajak balik..hehe..ramai jugak orang masa tu...puas jugaklah berendam dalam air laut..tapi best lagi mandi kolam.

Tak lama lepas tu masing masing decide nak mandi kolam...berendam plak dlm kolam...petang semalam aku cuma dok mandi kat kolam budak2 je kan..tapi pagi tu aku dah berjaya masuk kolam orang dewasa..paras leher jugaklah..tercungap cungap mulanya tapi bila dah pandai terus tak nak naik..hehe melampau tul kan..
Bukan aku jer nisa pun dah join mandi..kak za dari petang dah masuk kolam dewasa tu..siap berenang macam perenang negara lagi..

Dalam kul 11 mcm tu aku bw Darwisy bersihkan diri sebab check out kul 12. Kena jugak kemaskan beg, buang sampah dan cuci sikit sikit..



















Dalam kul 12 kami pun check out.. Memang x puas sebab semalam jer kan kat sana..tapi sangat seronok bercuti ngan nisa ngan kak za sekeluarga..sungguh sporting...lain kali memang nak pi lagi..ni kali kedua aku pi PD tau..last one masa family day ofis kat pantai purnama..tu tidur kat homestay..

No comments: