Wednesday, June 20, 2012

salam perpisahan boss

hari jumaat 15 June baru ni.. kat opis ada majlis perpisahan untuk cfo kitaorang yang akan bertukar ke Menara KL.. dah 2 tahun pejam celik beliau menjadi cfo kitaorang.. pengantinya plak dari Menara KL tapi blom lagi jumpa..macam2 amanat yang beliau sampaikan semasa membuat ucapan.. terasa sebak tetapi hidup perlu diteruskan...



ni gambar menu breakfast puan belanja tapi aku tak makan yang ni.. aku makan nasik kerabu..ni nasik berlauk..alkisahnya Jijah beli 2 nasik kerabu. 1 untuk puan dan 1 lagi untuk CFO baru tapi beliau takde so dia bagi kat aku...hehehe.. nasik kerabu tempat jijah beli ni memang terbaik lah..


ni plak menu tengahari jamuan untuk puan sal.. siap ada katering lagi..macam2 lauk dapat.. semua makan.. nasik sikit jer tapi lauknya hah keliling pinggan..


ni plak pencuci mulut..Jijah suami isteri yang buat.. memang sedap.. aku ngan kak liza join Jijah pi rumah dia ambik bubur jagung ni..



ni plak kejadian yang berlaku sebelum kejadian makan-makan tu..saja tempek gambar makan dulu..

our cfo bagi ucapan terakhir..tekun mendengar nasihat dan amanat..

cenderahati untuk puan...


kat bawah ni gambar2 gediks sepanjang jamuan...







ni plak team CDM yang cool bebe...


k. lah..
ape pun aku sentiasa doakan yang terbaik untuk puan di tempat baru..

semoga puan success selalu..



No comments: