Thursday, January 5, 2012

5.1.2012 ,,Hepi 8th anniversary...

Salam sumua,,,

5 Jan 2012..

Hari ni aku cuti... sempena sambut anniversary..cewah...

Cepat sungguh masa berlalu, sedar tak sedar dah 8 tahun usia perkahwinan kita (5.1.2004-5.1.20012)
Alhamdulillah rumahtangga kita baik dan bertambah2 bahagia.. bersyukur kepada Allah atas segala limpah kurnia yang diberikan..mana nak sambut kali ni..rasanya kat rumah je kot..tak pun makan2 kat luar.. tapi nanti kita plan yer..dah lama kan tak bergambar berdua...

 ni jelah gambar yang latest ada 3.. tapi bertiga jugak..

Selama 8 tahun hidup berdua ni ada suka duka, jatuh bangun bersama..banyak kenangan tercipta bersamanya..Alhamdulillah ktorang kekal sampai ke hari ni..dah banyak orang mengata, mengutuk pasal kekurangan kita yang tiada anak, berkat dengan kesabaran kita  akhirnya Allah kurniakan kita Muhammad Dinie Irsyad sebagai penyambung kasih sayang antara kita..

 i love u,,, u love me or not...

Semoga Allah akan terus memberkati keluarga kita..

Nak dijadikan citer.. aku adalah menempah red velvet kek.. ummmpp sedap... tapi terlalu awal plak dapat.. seminggu sebelum hari kebahagiaan.. so last day sebelum cuti tahun baru aku bawak balik naik komuter.. aduyai.. dok tengah syok pegang bungkusan tu,,, terjatuh plak... abis terguling cheese kek red velvet tu... jadiklah macam dalam gambar di bawah.. adegan tragis...

 konon nak bagi aku ni nampak sweet... ALIFA 4 EVER...
korang masih nampak tak tulisan tu..

 Efa... boleh ler..

 ALA...so sweet.. aku tabur sendiri manik2 tu...
 
k... lah.. tu pasal aniversari kan..  sekarang nak citer pasal happy besday jugak... hari ni jugak besday ALA..
Semalam plak aku balik lambat.. kan nak closing.. so kelam kabut ler jadiknya... masa kat pasar malam tu.. dia kata takde ker orang nak beli kan kek macam Dinie yer.. aku tanya nak wat per.. esok kan hari jadik saya.. tak ingat ker.. alolo.. siannya...so belikan lah kek sepotong kat pasar malam tu.. kesian kan.. jadiklah.. malam ni kiter pi makan2 yer.. u belanjer kiter ..hahaha..

So suamiku yang tersayang... HAPPY BESDAY yg ke 34... moga hidup lebih bahagia dan menjadi suami yang terbaik buatku dan abah terbaik untuk Dinie Irsyad.. sayang awak...hehe

No comments: