Tuesday, October 4, 2011

Puding coklat untuk jamuan raya blok aku..

Minggu lepas blok F-04 telah mengadakan jamuan raya untuk tahun ni..pelbagai hidangan disediakan dari ayam madu panggang, bihun sup, nasik impit, rendang, lemang, ABC dan teristimewa dari aku,,, puding coklat FIona...ahaks...

Antara jemputannya tak lain tak bukan kitaorang ler.. tak jemput pun penghuni blok lain.. makan sampai kenyang.. tak kenyang boleh tapau..hahaha..kehadiran amatlah tak diduga.. suruh datang makan kan..bukan suruh buat keje pun..lain lah kitaorang.. dari malam sapai ke pagi.. dari pagi sampai ke malam bertungkus lumus siapkan juadah...bermacam keje dibuat... yang buat tak ramai pun tapi yang turun makan amatlah memberangsangkan.. tapi takpe.. puas hati tau sebab ramai yang sudi datang.. dapatlah bertegur sapa.. yang mana jiran tak kenal tu kita kenal kenalkan..

 masih lengang lagi ketika pagi ni..
 Dinie Irsyad ngan mama pepagi lagi dah menolong...
 jamuan tengahari.. laksa penang








2 comments:

Zie said...

wah meriahnya depa beraya...

rossysweety said...

mana puding coklat ni?? nak tgk!!