Friday, October 28, 2011

Langsir baru???

Salam,

Alkisahnya.. nak beli langsir baru, kita kan baru je buat langsir awal tahun baru ni.. so ingat nak lah ganti2 kan lepas dah renovate rumah ni.. asik2 pakai langsir yang sama jer dari awal tahun sampai lah sekarang.. tertiba terpikir lah ape salah nye aku outer sikit langsir lama tu kasik tukar design sikit.. so akan jadik 2 langsir lah kat rumah nanti..boleh bertukar2.. bila bosan boleh ganti kan..

Aku pun ngan bersemangatnya bagitaulah tukang jahit kat bawah rumah aku... bagitau aku nak buat gitu-gini..dia kata ok jer.. pahtu aku belikan kain sikit bagi kat dia.. last2 minggu lepas dia bagitau dah siap.. so.. layan...

 aku suruh dia tambah kain kat tengah2 jer.. bagi panjang..
tu langsir lama, tingkap yang biasa tu..

 tak cantik pun takpe janji ada langsir lain..
 langsir baru..hehehe

ni kat pintu bilik..semua diouter..


Jimat kos nak beli langsir lain.. just bayar RM30 je untuk upah jahit..kain tambah tu takde lah sampai RM20.. raya haji ni kita pakai langsir baru..hehehe..ni lah langsir barunyer..

No comments: