Monday, July 4, 2011

Joging lagi..aktiviti ari minggu

Semalam kitaorang berjoging lagi.. sekali lagi kat tempat yang sama minggu lepas.. Taman Tasik Metropolitan... lepas abis joging, bawak Dinie Irsyad main kat padang permainan, pekena roti canai terus blah.. sebab hujan dah rintik2.. lagipun kat rumah masa tu tengah ada gotong royong..
Seperti biasa.. hanya Dinie Irsyad jer kan yang joging..so gambar dia lah kita kena masukkan..

setelah penat joging.. kita makan dulu...



tak sabar..

sebijik roti telur tu bahagian yang ada
telur jer dia abiskan..

dah abish...

tak bleh blah.. atas tanah ni pun kitaorang boleh duduk makan2.

Inilah aktiviti semalam.. ari sabtu takde mende pun.. pagipun dah bangun kul 10 lebih.. masak2 pahtu makan.. petang lak..dok lepak2 kat bawah.. ari ahad malam kuar pi Tesco Extra Selayang..pahtu balik tido..abish sudah..

2 comments:

tie gadies said...

wah....santek smua pic awak..hehehhe
n kalo stiap mnng la g jog, x lamer lagi makin slim la kamu my dear..hee
tie pun g jog gak..ary ahad pagi..tapi g kat tasik titiwangsa jerk =)

Ruziawati Yusof said...

i dh x boleh p jogging sejak preggy ni.. badan pun dh makin mengembang.. hehe.