Thursday, October 8, 2009

Makan makan kat Opis sempena raya 09..

Sekarang kan musim perayaan.. kat opis aku pun masih lagi sambut raya... hari Selasa baru ni kitaorang beramai2 buat makan2 kat opis.. hanya group Finance TSSSB jer.. tak open kat unit lain.. awal-awal lagi sampai opis bersemangat nak tolong menolong kat pantry.. siap2 je keje lebih kurang terus ke pantry potong tembikai siap2..letak dalam peti... baru sedap nak makan kul 1 tu..

Banyak jugak makanan disediakan.. seperti sate, nasik impit, kuah lontong, biskut raya, buah-buahan, dan tak ketinggalan yang paling aku tunggu-tunggu sejak awal berbadan dua ialah spageti buatan Hajar... hehehe.. dan airnya plak amat special... air ribena maria tunku sabri...

VIP ari tu ialah en. Hatta CFO kitaorang yang turut sama sponsor kek resepi rahsia... cepat abis dari kek biasa.. tapi kek biasa pun dah abis jugak.. lepas makan2, aktiviti biasa dilakukan iaitu aktiviti menapau.. boleh lah bawak balik...

Ok, now mari kita tengok gambar-gambar yang diambil ari tu..


suasana raya di opis... berbaju baru..


aku berebut makanan ngan en. Hatta CFO sebab spageti punya pasal..jngn marah..

banyak betul spageti aku ambik.. sate lak 10 cucuk untuk aku..


cedapnya...hahahahaha

masing-masing kenyang makan...

ni lak sesi bergambar... bersama-sama Act AGM FO...

aksi2 ibu mengandung di musim perayaan..

ni lah aktiviti paling best... aktiviti menapau makan

sudah selesai jamuan raya opis... tunggu next year lak..

2 comments:

SayangIkram@blogspot.com said...

salam ipah....ingat aku lagi tak..miza ni :)

Alifaforever said...

salam...
ingat, miza yang dah lama aku tak jumpa... kat mana sekarang..dah besar baby hang ye...