Thursday, July 23, 2009

Jawab TAG lagi..

Adoi.. malas sungguh nak menjawab tag ni... kak Ros lah ni... tak pasal2 aku kena curik masa jawab tag dia.. nah ambik ko...jawab jangan tak jawab...jangan malu jangan segan..

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja


Ni beg aku... takde jenama pun... beli kat Uptown Danau Kota... rasa cam dah nak masuk setahun.. masa beli tu harga dia RM20.00.. saje je aku rembat satu masa pi tu.. lagi pun beg yang ada tu dah tak best pakai.. beg ni pun sama.. aku rasa cam dah tak best pakai sekarang.. nampak gayanya lepas ni kena beli yang lain plak.. beg ni sentiasa dalam drawer aku... time balik baru bukak drawer..


2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

Dalam beg ni ada memacam tapi malulah nak tunjuk semua... paling penting sekarang, ubat2, payung kalau kebetulan hujan, dan juga buku merah.. buku merah pun aku baru je bawak sebab mak sedara aku ari tu dah marah2 sebab tak bawak buku merah bila keluar.. tu yang aku tekad bawak buku ni ke mana2..

Dalam ni juga ada beg duit, beg kecik letak handphone veteran aku tu..pass card, lrt card.. kalau tak bawak mahunya aku kena turun dari lrt..

Actually dalam beg aku tu ada juga kunci kereta spare, kunci rumah, plastik beg merah(if muntah dalam tren ), minyak cap kapak, asam, gula2.. tapi tak naklah ambik gambar... setakat cakap jelah..


3. nyatakan sebab- sebab anda suka beg kerja anda itu.

Rasanya takde lah cantik pun beg tu.. sekadar dapat isi apa yang patut.. balik rumah, aku sangkut belakang pintu gak.. nak pegi keje pagi esok baru pegang balik..hehehe..beli pun yang murah2 jer..

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.


Kenangan manis.. erm... dalam beg aku ada semut.. banyak.. penangan letak gula2 dalam beg.. semut pun datang menghurung..

5. sila tag 10 orang yang lain.

Takde sapelah nak tag... sebab semua orang dah kena tag kot... kalau rasa nak wat.. watlah... aku pun boleh tau jugak ape ada dalam beg korang.. hahaha..


No comments: