Tuesday, July 7, 2009

Aku ada laptop.. yea yea..

Hari ahad baru ni, aku ngan Ala begitu bizi sekali pi lowyat.. saje jer... sebenarnya aku malas sangat nak pergi sebab ajak naik monorel.. bila sebut nak naik kete baru aku rasa bersemangat sikit.. jalan tak ler jem parking pun ok jer.. so dalam kul 12 kitaorang pun sampailah kat pintu gerbang lowyat..

model aku lagi.. depan pintu masuk... abaikan kekurusan laki aku sekarang ni.. bini dia dah malas masaklah..

saja jer ambik gambar bangunan ni...

keluar masuk lowyat.. banyak duit tul depa ni..

Tujuan sebenar nak carik laptop.. tapi bukan untuk aku.. adik ipar nyer.. aku tumpang jer guna untuk seminggu sebelum hantar pulang ke kampung hujung minggu ni.. carik punya carik nak harga murah.. dah berjam2 barulah berkenan laptop jenama COmPaq.. malas nak memikir lagi terus je rembat 1.. oklah tu untuk adik yang masih lagi student.. kalau nak canggih, canggih carik sendirik..

Nilah hasil rembatan...

games nilah aku main tiap2 malam ataupun waktu opis...hehehe

Dalam beberapa hari ni aku lah yang guna.. pasang cd, main game, main game dan main game.. tu je keje aku malam2.. suruh masak aku malas, suruh main games akulah paling rajin... untung adik ipar aku nanti, laptop dia penuh ngan games jer..lantaklah.. seminggu ni compaq tu aku pnyer tau.. tak boleh marah nanti aku kasik rosak itu ko punya laptop.. abe ala, mu bilo nak beli laptop kat aku pulok ni...

No comments: