Thursday, January 2, 2014

Dinie 1st day kat Tadika Titian Sayang..

Assalamualaikum...

Hurmmmmm,,, 

Tanggal 2 Jan 2014

Dah besar kan anak aku...tgk manja mengalahkan baby lagi..x sangka arini dia dah masuk tadika..bersemangat waja jer time bangun tido tadi...

Tadika pilihan...Tadika Titian Sayang kat area rumah jer..femes tau tadika ni...klu tgk banner mengalahkan org nk masuk U..yuran pun leh tahan..harap harap Dinie dpt bertahan lah ek..

Pagi tadi aku antar...caya x...
Anak sendirik leh tanya  mama pandai bawak motor ker ni...
Apelah anak ni...mestilah pandai sebab mama ada lesen kereta dan moto jugak tapi mama selalu simpan jer lesen tu...haaha

Fesday,,,

Aku tunggu kat luar,,nmpk dia mcm ok..pahtu baru nak pergi kt motor ada sorang adik tu ckp kak anak kakak dah kat luar kelas..dia bleh plak ckp adik mengantuk nk balik rumah tido..aku layan lagi...cikgu tu suruh masuk teman dia dlm bilik kelas...aku layan lagi..pastu aku fedup sebab dia xnak dok kat kerusi..nk duduk atas riba...

Bila cikgu ajar kat depan dia tu tup telinga..dia kata bising lah cikgu tu...suruh diam mama...Dinie oh Dinie...sampai ke balik aku kena belajar ABC ngn dia..terer lagi aku pahni...






Ni tido sebab penat kat sekolah td...



Esok biar dia..aku hantar terus blk..mengada tol..

No comments: