Tuesday, December 17, 2013

sambut besday mama kat Subway selayang

Assalamualaikum

Sempena besday mama baru ni abah sudi belanja mama makan kat subway. Inilah kali pertama kita makan kat sini dan inilah first time kita order..abah sudi belanja sebab dia dh banyak kali makan. Asik asik balik dok citer kat umah. Dia kata besday aku nanti dia bawak aku makan subway..

So bila sampai sana aku dah blur nak makan aper..nak order camner..last last aku follow jer. Aku amik set subway melt. Ala amik chicken teriyaki. Org tu suruh pilih roti. Aku ckp ikutlah dik yg mana sedap. Letaklah sayur semua ngn sos cili +thousand island+mayonis. Siap..tapikan.. Ala punya lagi sedap set dia..



  





Bersungguh dia makan..siap dinie pun makan. Aku??? Terkulat2 nak abiskan set aku tu..last makan subway.. X kena ngn selera aku. Ni nak try jer pun. Klu lah dapat makan burger prosperity kan best..huhu

No comments: