Wednesday, July 25, 2012

Makan mee udang kat Pulau Sayak..

Klu datang Pantai Merdeka tapi tak singgah Pulau Sayak memang tak sah.. tak payah pi lah klu tak singgah makan mee udang yang terkenal tu.. sedap tu tak terkira lah.. harganya pun sungguh tak terkira.. RM8 sepinggan.. tapi setakat nak makan sekali-sekala tu tak pa lah kan.. kuetiaw goreng pun sedang jugak..

peace

sedap kan..

ni makan mee sampai atas meja..

sruppp sedap

 siap promote lagi nih..

walaupun udang dia tak lah banyak macam makan kat Kuala Sepetang.. tu hanya 2 ekor besar gedabak tapi berbaloi lah sebab sedap bila menghirup kuahnya.. ambik 2 pinggan mee udang, 1 pinggan kuetiaw dan bungkus mee goreng udang + mee udang kat mak ngan adik2 kat rumah… amatlah lama menunggu sebab dia orang buat fresh2.. nak makan baru masak.. tapi tak kisahlah.. ramai jugak orang malam tu dok tunggu order.. memang femeslah tempat tu..ayah kata ada 2 tempat yang dia tau.. kitaorang makan kat dekat2 kubur jer.. walaupun dekat kubur ada jugak orang nak datang kan.. hehe

1 comment:

Zie said...

sedap lg kt pulau sayak ni... kuala sepetang udng dia bau hanyir... huhu