Thursday, May 31, 2012

apam polkadot terbaik...

salam,
ni kisah semalam.. order apam polkadot daripada cikgu yuzie.. untuk kesekian kalinya aku order apam bagi pihak kawan opis si zaza untuk majlis pertunangannya sabtu ni dan tie gadies yang nak bawak balik kampung. sebenarnya ni yang terakhir cikgu yuzie ambik tempahan .. dah boring buat apam kot sampai dah nak resign. dia kata tempahan boleh dibuat mungkin tahun depan kot.

dah alang2 kan,, aku dapat free gift dari yuzie.. boleh bagi Dinie Irsyad katanya.. lagipun Dinie Irsyad suka sangat makan apam. ada apam dot dot, ada apam angry bird. kemain suka lagi..

balik je rumah nampak apam terus ambik makan tak hengat orang lain.. pah 1 , 1 dibukanya.. aku sempat makan 2 je.. ala makan 1.. yang lain semua dibedal oleh Dinie Irsyad..

ni semua ordernya... aku amik dari fb dia

ni khas untuk Dinie Irsyad sekeluarga..

kat bawah ni aksi2 dia makan apam.. kasut angry bird tu baru beli yer.. kat pasar malam ..hehe masuk jugak dalam blog aku.. beli baru pun gara2 kasut oren kesayangannya telah terlupa letak kat mana masa di klinik hari selasa baru ni.. orang lalai selalu rugi..kena belikan yang baru..yang ada gambar pampers diapex tu baru beli kat giant sabtu baru ni.. ada sales RM29.90 jer.. selalunya RM36 lebih..hehe







 so dah abis makan.. pahni klu nak makan kena wat sendiri .. tapi tak segebus cam achik yuzie buat..hehe

No comments: