Wednesday, November 9, 2011

Besday present in Advance???

Hepi tak terkata sebab dapat hadiah harijadi awal sebulan .. Awal tul dapat hadiah besday walaupun hari istimewa tak sampai lagi..walaupun tak berapa suka pada mulanya sebab rasa cam membazir jer.. tapi orang dah bagi terima sajalah.. mungkin rasa tension sebab asik2 suruh buat benda sama tapi mungkin ada kebaikannya kan.. dengan banyak penyakit yang ada ni, jika gunakan hadiah ni mungkin berguna untuk masa depan..

Hari tu Ala ada tanya nak hadiah pe untuk besday ni.. aku cakap nak telefon touch screen samsung ke ape ker.. tapi aku tak cakap beria pun nak hadiah.. tengahari semalam dia balik rumah dia call, saya dah beli dah.. dah siap pasang pun..aku tanya beli per.. tara.!!!

abaikan ayat semoga ... terasa sikit tang tu...hahaha

 Basikal kaku adalah untuk menguruskan badan!... mempunyai sensor mengesan pemecahan lemak dan jarak jika dijalanan... Gear kelajuan juga diberi... 8 kelajuan yang boleh dilaras mengikut tahap pemecahan lemak yang kita inginkan...
 
 nak kuruskan Dinie Irsyad dulu..

Hadiah pun nampak cam perli je kan.. tapi tak pe.. takdelah lepas ni aku kena bangun awal pagi pi joging ari cuti kat tasik metropolitan tu.. boleh tido bangun lambat sikit.. bersungguh-sungguh suami aku ni nak bagi bini dia kurus cam rozita che wan.. mampus aku nak capai badan cam kerengga tu..hahaha
 
Terima kasih buat suami tersayang. Selalu selalulah bagi surprised gift cam ni lagi!!

3 comments:

Liessa said...

syok nye kak efa dpt hadiah awal..bermkana lak tu..en husband kak efa bagi semangat narnye tu..cayok cayok..pas ni kompem org tak kenal nye klu dah hari2 guna...n slim cam rozita che wan..hehe..

rossysweety said...

hahahah...gelak beso tgk hadiah tu...happy birthday!!!

::Deela:: said...

eceh...lepas ni org tu slim melim macam anak dara ler nmpk nyer..hehe