Thursday, September 17, 2009

Salam Aidilfitri Seribu Kemaafan

Pagi esok aku akan berangkat pulang ke Pulau Pinang... negeri yang ku cintai...beraya bersama-sama keluarga yang sedang menantiku di sana...Tahun ni merupakan tahun keempat aku menyambut raya pertama di Pulau Pinang.. bukan permintaan aku tau... ini Ala punya planning... Rasanya baru sekali aku raya kat Kelantan.. tahun ni sepatutnya raya kat Kelantan tapi raya ketiga baru balik sana..sebab ada kenduri member dia kat Machang pd raya kelima.. so aku ikut jerlah..


Oleh kerana esok pepagi lagi aku dah mula menyusuri tol PLUS so, hari nilah dah kener ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, maaf zahir dan batin... seandainya ada kesilapan selama ini, harap kalian dapat maafkan.. walaupun ada kata-kata 'terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa' tapi kitakan manusia biasa bukannya malaikat... maafkan lah sesama insan.. semua orang melakukan kesilapan, tak ada manusia sekarang ni sempurna,, sentiasa ada kesalahan... so maafkanlah... Semoga lebaran kali ini membawa seribu makna dalam hidup kalian..

Salam Ikhlas Aidilfitri dari IFa dan Ala..


No comments: